Doorgaan naar hoofdcontent

Ik ben blij met mijn Legend

Nu drie weken verder met mijn HTC Legend. Dit apparaatje is inmiddels mijn trouwe kameraad. Wat ideaal, dit toestel. Iedere dag zit ik wat te experimenteren.


Ik heb er nu diverse bladwijzers opgezet, variërend van populaire websites, mailsites, Twitter.

Al die APPS, het zijn er ontelbare, een overvloed. Ik heb er een paar gedownload: de barcodescanner, Antropia, Dictionary.com, Hootsuite, Footprints, NU sport nieuws, Compass, PDF viewer, Netvibes, Facebook, Spotify, YouTube, Gmail, en ga zo maar door.

Waar zijn de tijden dat ik nog met mijn oude koelkastje door het leven ging...?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019