Doorgaan naar hoofdcontent

Japan in de Top12

PERFECTE PROOI / HELEN FIELDS p.7

December, tijd voor een lijstje!

Op de valreep naar het nieuwe jaar ben ik lezend in het boek “Perfecte prooi” van Helen Fields. En daarmee heb ik de spannende “perfecte”-serie van de auteur over de rechercheurs Ava Turner en Luc Callanach allemaal gelezen, hoewel niet in de juiste volgorde!

Genoemd boek is mijn 241e gelezen titel van 2022.


Deze twaalf vond ik wel heel bijzonder, en wil ik daarom nog even noemen:


“Bijeen” Natasha Brown

“Muilperen” Maria Stahlie

“Steen, papier, schaar” Elizabeth Day

“Vaderskind” Hans Goedkoop

“Borsten en eitjes” Micko Kawakami

“De gunst” Nicci French

“Autobiografie van mijn moeder” Violaine Huisman

“Aan de randen van de dag” Femke van der Laan

“Honden voor het leven” Arthur Japin

“Hildeke” Lieve Joris

“De opwindvogel kronieken” Haruki Murakami

“Een kleine familie” Ivan Wolffers


Eigenlijk zou ik de twee Japanners bovenaan willen zetten. Want die twee boeken waren wel heel speciaal. 


Zie voor het overzicht van  2021: http://trijntjeblog.blogspot.com/2021/12/lezend-2021.html

Zie voor alle titels: https://www.librarything.nl/catalog/huizenga

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019