Doorgaan naar hoofdcontent

Op zoek naar Stephanie

Voorlopig ben ik nog wel “op zoek naar Stephanie”. Ik lees het boek van Joël Dicker, “De verdwijning van Stephanie Mailer. Dit boek is meer dan 600 pagina’s dik, en ik denk dat ik daarmee over de drempel ga van het nieuwe jaar.
Dit jaar was trouwens een pittig leesjaar: ik las 187 boeken.
Ter vergelijking kijk: 2018.

Mijn dertien toppers zijn (van 2019):


“De boekendief”, “De bruggenbouwer” van Markus Zusak

“Normale mensen” van Sally Rooney

“Moeder van glas” van Roos Schlikker

“Adam” van Wanda Reisel

“De biecht” van Marianne Philips

“De dag dat de tijd stil stond” van Rachel Joyce

“Het huis met de schaduw” van Aminatta Forna

“Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht” van Mark Haddok

“Woorden schieten tekort” van Nicci Gerrard

“Sr” van Bavo Dhooge

“Ze hebben mijn vader vermoord” van Louis Edouard

“De geschiedenis van Jane Doe” van Michael Belanger


Wil je iets ervan lezen?

Vooral “De bruggenbouwer” van Zusak vond ik fantástisch!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019