Dus zo gedaan, en naar de winkel gegaan! Ik liep bij wijze van sprekend bellend naar binnen, want de smartphone was in perfecte staat (wat Ik hierboven ook al aangaf). De winkelmedewerker heeft het apparaat ontmanteld, dwz de simkaart van het oude naar het nieuwe toestel verplaatst. Goede service, dacht ik.
Wat blijkt, na verloop van tijd krijg ik bericht van KPN, dat er defecten zijn gesignaleerd aan het ingeleverde toestel. Gelijk wordt gezegd dat ik €25,-- dien te betalen, en dat dat bedrag via mijn bankrekening wordt verrekend. Wat een arrogantie! KPN aan de macht.
Ik heb gebeld, en ben naar de winkel geweest (Leeuwarden) en werd van het kastje naar de muur gestuurd. De telefonist zegt dat je naar de winkel moet gaan. En in de winkel zeggen ze dat je beter met KPN kunt bellen. Tja, dat is rondje-draaien! Goed, dan maar een mail via een web-formulier. En dat resulteerde in een mailbericht met: "KPN kan de boete niet kwijtschelden" en "Het toestel is gecontroleerd door een onafhankelijk en gespecialiseerd bedrijf".
Nou, nou, wat een hypocrisie en arrogantie. KPN zegt dat ze niet KUNNEN restitueren. Ik denk eerder dat ze niet WILLEN declareren. KPN is sterk, en ik ben maar een persoontje. Wat kan ik doen? Behalve bloggen? En zeuren?
"Diefstal, pure diefstal", zo reageert mijn partner. En ik denk dat hij gelijk heeft!
-
Maar:
YES!!! Lees het positieve vervolg op Kerstboodschap dd 22-12-14
Reacties
Kreeg vanmiddag een kerstboodschap van de KPN.
???
Ik krijg € 25 teruggestort op mijn rekening!
Dankjewel KPN. Echt top!