“Toevallig”
ben ik een aardig boekje aan het lezen (“Purple cow” van Godin) en daar staan ideeën in
voor marketeers (maar ook voor mij).
Ik ben bezig met het ontwikkelen van innovatieve ideeën voor de mediatheek.
Wat kun je doen, om je producten beter neer te zetten.
De producten die je aanbiedt zijn vaak ‘erg
goed’ (dat is dan je eigen oordeel),
Maar denkt de klant er ook zo over?
Weet de klant überhaupt wat je te bieden hebt?
Maar je zou een ‘paarse koe’ moeten
neerzetten. Niet zo'n zwart-wit gevlekte, die je bij honderden in de wei ziet staan.....
Kom eens met iets fenomenaals, spannends, iets wat tegen je intuïtie ingaat. Kwestie van inspiratie, durven, en doen....
Maar hoe
doe je dat?
In ieder geval een tip, dit boek, als is het alleen maar om je eens
aan het denken te zetten....
Er staan ook interessante casestudies in.
Het boek zet mij dus aan het denken.... (en dat wilde ik graag even delen).
Reacties