Doorgaan naar hoofdcontent

Widgets Ecosystem & Mijn receptenboek

Ik ben wat aan het rondsnuffelen op het internet, op zoek naar interessante 2.0-sites (is dat niet 'ding 17?).

Ik bleef hangen op de widgetsite Ecosystem van Netvibes. Hier kun je allerhande widgets opzoeken. Je kunt ook zelf widgets gaan maken, en ze aan de pagina toevoegen.....
Ecosystem is de grootste (?) widget gids.
Je vindt er widgets voor de beste diensten en nieuws, je kunt er je eigen maken, en delen met je vrienden en ze toevoegen aan je eigen persoonlijke startpagina (RSS).

Verder was ik op zoek naar een aardig recept en kwam ik terecht op Mijn receptenboek. Zo'n receptenpagina is ook een aardige 2.0-toepassing. Je kan recepten plaatsen en zoeken. Een sociale keukentool.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019