Doorgaan naar hoofdcontent

Instant Messaging

Instant Messaging - daar moet ik nu mee aan de slag. Ik chat wel eens met Junior via MSN. Maar de laatste tijd trouwens ook niet zo vaak meer. Via Hyves en mail en de 'social'-mogelijkheden, die ik tijdens deze cursus al heb leren kennen, communiceer ik met collega's en andere mede-2.0'ers.... In de diverse, andere dan MSN, systemen moet ik mij nog verdiepen....

Ik las wel ergens dat instant messaging op de mobiel op den duur SMS en uiteindelijk ook e-mail via de pc zal gaan vervangen. Dat was gebleken uit een onderzoek van TNS NIPO.

Wordt vervolgd.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019