Doorgaan naar hoofdcontent

Even met mijn voetjes op de ruwe vloer

Vanmiddag heb ik met een groepje collega's een rondje door de nieuwbouw gemaakt. Laarzen aan, helm op! Enkel glas en beton. Ik heb geprobeerd zelf een paar foto's te maken. helaas mislukt, het was er al te donker. Gelukkig bestaat er Flickr, en daar vond ik een passende foto. En er is ook het fotoboek van de NHL, niet te overtreffen.

Ik ben op de plek van de mediatheek geweest! En toen ging mjn fantasie met mij op de loop .....????? !!!

Een paar reacties binnen de groep excursiegangers:
"beetje duizelig als ik naar beneden kijk"
"ïndrukwekkend al dat glas"
"mooi, dat lijnenspel"

Reacties

Trijntje zei…
Reactie van moi-même: Collega maakt mij er op attent dat er op de i-schijf ook een map staat, genaamd 'fotonieuwbouw' met héél veel foto's...

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019