Doorgaan naar hoofdcontent

Sunshine

Ik heb een Powerpoint presentatie gemaakt, daarna in SlideShare gezet, en daarna op mijn blog gezet. En ik ben blij dat dit gelukt is.
Ik vind deze mogelijkheid ook de moeite waard om er in 'onze' wiki aandacht aan te besteden. Ik heb dus een pagina daarvoor aangemaakt.

Het gaat om een echt december-bericht... dus neem het met een korreltje zout!
Ik had er ook geluid onder gezet ("You are my sunshine!!"), maar helaas is dat niet 'meegekomen'.



sunshine
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: sunshine)

Reacties

Joelle zei…
Een heel bruikbare tool voor de mediatheek. Goed dat je het hebt uitgezocht. Soms gaat het meer om de gedachte erachter dan de inhoud. Al vind ik de gedachte wel heel mooi. Goed bezig!

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019