Doorgaan naar hoofdcontent

Media Art

Vanmiddag ben ik naar het Media Art Festival (*) geweest, in de Kanselarij in Leeuwarden.

Ik heb rondgedwaald in het gebouw, en zag daar verrassende digitale media-art-installaties, en performances, en kwam terecht in interessante workshops.

Collega Jaap van de Loosdrecht hield een inleiding over Computer Vision, het onderzoeksgebied van het kenniscentrum Computer Vision van NHL Hogeschool.

Terwijl ik dit stukje tik (thuis) word ik plezierig "opgeschrikt" door gejuich. Cambuur heeft gescoord! Hoera, zoiets gaat bij ons niet ongemerkt voorbij..... (#tilcam). 

M


En terwijl ik in de afrondfase zit van dit stukje, de blessuretijd zeg maar, krijgt Cambuur nog een tegendoelpunt, in de "extra tijd". En gaat met één punt naar huis (zuur). Ondanks de leuke middag, constateer ik nu een lichte mineurstemming.

* voor meer informatie over Media Art Festival, zie ook Leeuwarder Courant, 1-11-14, p. 34

Foto's: Huizenga, cop. 2014.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019