Doorgaan naar hoofdcontent

Whatever EverNote

Sinds vandaag ben ik actief op EverNote

Een heel handige tool voor het maken van aantekeningen.
EverNote synchroniseert je aantekeningen op smartphone, tablet en computer.
Daardoor heb je je vastgelegde gegevens altijd en overal bij de hand.
Er zit ook een zoekfunctie in. Dat kan makkelijk zijn, als je op zoek bent naar bepaalde notities, over bepaalde onderwerpen. Met een zoekopdracht worden al je bestanden doorlopen, en vind je de aantekeningen snel terug.
De zoekfunctie doorzoekt ook woorden in bijvoorbeeld een illustratie (dus niet alleen in je eigen teksten).

Voorbeeld:
Ik heb een illustratie toegevoegd in mijn notities met een tekst over Schotland.
Op dit plaatje komt het woord 'clan' voor.

Zoek ik vervolgens in de algemene zoekfunctie van EverNote op 'clan'. Dan krijg ik dit document op het scherm, waarin het plaatje is opgenomen:

De zoekterm is geel-gekleurd.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019