Doorgaan naar hoofdcontent

Mag ik dan bij jou.....

Ik las gisteren in de krant (LC), in de uit-agenda een uitnodiging voor een meditatieve bijeenkomst van de Oergong. in de Doopsgezinde Kerk in Leeuwarden (een oude 'schuilkerk').
Woow, dacht ik, ik ben wel in voor een uurtje bezinning! Ik heb n.l. best wel een lastige tijd achter de rug.....

Dus, zo gezegd, zo gedaan, tijd genoeg, en ik ben erheen gegaan.
Het was een korte bijeenkomst, met de voeten in het zand, onder de sterrenhemel, met waddenluchten als perspectief...



Het thema was 'bij wie kan ik schuilen, waar kan ik mijn verdriet kwijt'. Er werd gemediteerd, gesproken over het thema, en geluisterd naar muziek.
De muziek bestond uit het luisteren naar een cd van Claudia De Bleij en wel haar liedje "Mag ik dan bij jou......".
Een heel mooi lied, als je de tekst goed tot je door laat dringen.
Luister maar (klik).

Bron Claudia De Breij: YouTube; foto: Huizenga, cop. 2012

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019