Doorgaan naar hoofdcontent

Wilde dieren in Afrika

Momenteel heb ik niet veel te doen, dus wat ga ik doen? Oude series bekijken. Is dat wat?
Ik ontdekte een website die als portal kan dienen.


Je vindt er, om maar wat te noemen:
- Barbapapa
- Floris
- Farce majeur
- Are you being served?
- Columbo
- Zeg eens AA
- De bereboot
- Miami Vice
- Peyton Place


....te veel om op te noemen.....
Ideaal voor een zondagmiddag bankzitten.

Soms complete filmpjes, soms enkel promo's.
Ik heb net genoten van Wilde dieren in Afrika, een verhaal van Barbapapa....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..