Doorgaan naar hoofdcontent

Twubs en de hashtags

Tot nu toe had ik de boot nog gemist ten aanzien van een bepaalde mogelijkheid wat Twitter betreft. Stapje voor stapje kom ik verder.

Twubs is een site waar je hashtags kunt vastleggen. Twubs zijn twittergroepjes, gevormd rond twittertermen. Die termen zijn voorzien van hashtags (#). Je kunt hier hashtag-woorden laten registreren en ze zo tot echte zoektermen verklaren. Je kunt inloggen met je Twitter-account. Je kunt bepaalde ingestelde hashtag-termen volgen. Ga ik doen, om het te testen heb ik me aangesloten bij #library !

Ik ben een trage studente en langzamerhand kom ik er achter hoe dat werkt met die hashtagwoorden. Moed houden, dus! Misschien komt er weer een bootje langs... en tips welkom!

Bron: http://www.twubs.com/




Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..