Doorgaan naar hoofdcontent

GetGlue

GetGlue, via deze attenderingssite blijf je geïnformeerd over nieuwe films, muziek en boeken. Wil je op de hoogte blijven van alles wat er op het internet beschikbaar is en komt, kun je je hier bij aansluiten. Je kunt waarderingsstickers meegeven, en kijken wat anderen ervan vinden.

Lijkt mij voor film- en muziekfanatici een must! De "Librarything" voor de film- en muziekwereld.
Ik heb me alvast aangemeld, maar ga vanavond eens kijken wat ik er verder mee doe....

't Is te mooi weer om me hier overdag mee bezig te houden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..