Doorgaan naar hoofdcontent

Google Street View


Het was al mogelijk om virtueel door Amsterdam, Rotterdam en Groningen te wandelen, en nu zijn nog dertig Nederlandse steden aan Google Street View toegevoegd. Met het programma zijn van elk adres panoramafoto’s op straatniveau te zien.
Noord-Nederland, met steden als Leeuwarden en Zwolle zijn nu toegevoegd. Leuk, ik woon in Leeuwarden, dus gauw even 'bij mij in de straat kijken'. En ja, mijn huis is te vinden. De auto staat niet voor de deur, en er lijkt niemand thuis.

DriewielerGoogle maakt zijn dit beeldprogramma door een auto met een camera langzaam door straten te laten rijden.

Hier een plaatje van de Tweebaksmarkt in Leeuwarden (zie afbeelding).



Bron: Google maps

Reacties

drooderfiets zei…
Ik was ook gegooglestreeviewed Keink heir

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..