Doorgaan naar hoofdcontent

BioOne













BioOne brengt wetenschappelijke uitgeverijen en instellingen, en bibliotheken (bibliothecarissen) bij elkaar. Via deze databank is het mogelijk peer-reviews op je scherm te kijgen van artikelen uit tijdschriften, op het gebied van biologie, ecologie en milieuwetenschappen.
Veel meer weet ik er op dit moment niét van! Maar om meer te weten te komen heb ik mij opgegeven voor een online-course, ondersteund door een realtime contact met de docent, via een webinar. Ik hoop hier veel van op te steken, zodat ik de databank beter weet te gebruiken. En nog belangrijker, zodat ik de ExacteVakkenstudenten van NHL Hogeschool efficient kan verwijzen naar BioOne!
Tips over deze databank van harte welkom!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..