Doorgaan naar hoofdcontent

Blackboard

Met Blackboard gebruik je de kracht en snelheid van internet om e-Learning toe te passen. Iedere student en docent kan vanaf elke computer met een internetaansluiting toegang krijgen tot dit veelzijdige digitale onderwijssysteem. Je maakt niet alleen studiemateriaal beschikbaar, maar je voorziet studenten en docenten ook van een community om te overleggen en gemaakte opdrachten te uploaden.
Een beperkte 2.0-leeromgeving, een social community, die ook op de NHL wordt gebruikt. Verschillende afdelingen werken met dit systeem, maar niet álle!
Ik heb me ge-enrollt in diverse cursussen, en ik ben wat actiever bij EcMa/P&A, en probeer dit systeem te doorgronden, ten einde er iets mee te doen. Wat? Een portal maken, samen met een collega, mediatheek-, internetbronnen toegankelijk maken voor een specifieke doelgroep.

Tips welkom!

Mijn eerste indruk van Blackboard:
-Zeer gebruiksvriendelijk e-Learningsysteem
-Veelzijdig inzetbaar door verschillende gebruiksmogelijkheden

Ik ga verder.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019