Doorgaan naar hoofdcontent

Zonder opsmuk

's Morgens word ik altijd wakker bij de geluiden van Radio1, het 'NOS Radio1-Journaal' via de radio. Dat is prettig wakker-worden, met de stemmen van Marcel Oosten en Lara Rense. Soms zijn ze d'r een dagje niet (dat moet kunnen), en dan is de presentatie in handen van een andere journalist.


Ik kan het niet helpen, maar voor mij begint zo'n dag dan niet meer compleet...


Lara en Marcel zijn mijn favoriete koppel.


Soms is Lara een dagje vrij, en dan mis ik haar. Ze heeft een byzonder mooie stem. En met haar commentaren is ze vaak verrassend en to the point.


Vandaag staat er een interview met Lara Rense in De Volkskrant (p.V8-V9). Als experiment stopte Lara een week lang met Facebook en Twitter. Hoe haar dat verging, lees het artikel....








Bron: De Volkskrant 25-6-11, p.V8-V9


Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019