Doorgaan naar hoofdcontent

Zo maar een middagje vrij

En zo heb je dan zo maar opeens een middagje vrij. NHL Hogeschool is vanmorgen getroffen door een stroomstoring. Bij tuinwerkzaamheden werd een cruciale kabel kapotgetrokken. Het licht viel uit, de verwarming stagneerde, computers en leensysteem in de mediatheek werden uitgeschakeld, beveiliging werkte niet meer, etc.etc....... Tja, 't is een cliché, maar zonder elektriciteit kun je niks meer.
De school werd ontruimd, medewerkers gingen naar huis, studenten dromden samen bij de schaarse bussen van de busverbinding met het station. Klokslag 12 stond iedereen buiten!

Gelukkig hoefde ik niet met de bus, en pakte ik mijn fietsje huiswaarts. Nu zit ik thuis op de bank, nog wat te brainstormen over wat ik zou doen vandaag, en wat er niet meer van kwam, en over wat ik morgen als eerste moet oppakken!
Ik hoop dat de problemen morgen zijn opgelost. Dan kan ik weer verder!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019