Doorgaan naar hoofdcontent

Op de drempel...

Beetje vreemd gevoel, dubbel gevoel.
Overpeinzingen...
Sint net weg, kerstman moet nog komen.
Pakpapier van sinterklaas opgeruimd, chocoladeletters verschalkt, de kerstboom staat er nog niet. Moet ik die dit weekend maar eens plaatsen?
En: NHL Hogeschool op de drempel van de verhuizing.

De oude gebouwen van NHL Hogeschool worden ontmanteld, verhuismaterieel staat klaar in kelders en in gangen, stápels verhuisdozen in de aanslag.
't Nieuwe gebouw is opgeleverd, maar de mediatheek daar staat nog leeg. Wachtend op de verhuiswagens.
De boekenkasten, de computers, ze moeten nog worden geplaatst.
De boeken en het andere documentaire materiaal komen volgende week in de kast.
Technici ondertussen, nu nog, druk bezig met de laatste loodjes wat betreft de aanleg van kabels en installatie van machines.
Pas op dat je niet struikelt over losliggende kabels!
Vandaag en morgen: laatste 'normale' werkdagen op de beide locaties.
Vertrouwde zaken achter je laten.
Samen straks een nieuwe start maken, in een nieuwe omgeving, in een nieuwe setting.
Morgen ga ik beginnen mijn spulletjes, op mijn werk, in te pakken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019