Doorgaan naar hoofdcontent

Fotoserie bijzondere robots


Omdat ik mij, qua werk, vooral bezig houd met de Bèta- en techniekcollecties, vond ik dit een leuke fotoserie om op mijn blog te plaatsen. Het zijn haarscherpe foto's met diverse toepassingen van robots.

Robotsystemen dringen steeds verder door in onze leefomgeving. In Japan worden systemen ontwikkeld voor de medische en industriële wereld, de persoonlijke leefomgeving, entertainment, en de NASA is op zoek naar ruimtevaarttoepassingen. Kunstenaars gebruiken robots in en kunstuitingen.

32 foto's geven een beeld van onze nabije toekomst, de alledaagse werkelijkheid, waarin de robot een rol zal spelen.

Bron: Boston.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019