Doorgaan naar hoofdcontent

Geen gejammer bij Yammer

Ben ik al enthousiast twitteraarster! Nu heb ik me ook (enkele collega's gingen mij voor!) aangemeld voor Yammer.
Yammer kun je binnen de eigen organisatie gebruiken. Ik zie dat er al een aantal mensen (collega's dus) zich hebben aangemeld, een stuk of twaalf.
Hier kun je gemakkelijk direct communiceren over (NHL-)onderwerpen. Leuk om op die manier feedback te vragen, te krijgen en te geven...
Dit biedt zeker mogelijkheden voor de mediatheek.
Ook hier is weer van belang: hoe meer mensen meedoen, hoe leuker, hoe effectiever!!
Dus, ik nodig al mijn collega's hierbij uit! Sluit je aan bij Yammer!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..