Doorgaan naar hoofdcontent

Lise

Was ik al fan van Griet Op De Beeck, (zie het verhaal van Lucas, “Het beste wat wij hebben”),  werd ik opnieuw getroffen door het nieuwste  boek van haar hand.
Let op mijn woorden” over de jeugdjaren van Lise, het moeizame huwelijk van haar ouders, en vervolgens over de verpleegkundige Lise. Zij werkt op de afdeling voor kankerpatiëntjes in een ziekenhuis.
Een heel heftig verhaal over een jonge vrouw, die probeert het leven van jonge kinderen te redden, en zelf aan anorexia lijkt ten onder te gaan.
Heel bijzonder en ontroerend boek.


PAGINA 11

Er komt nog een boek, en dat zal dan deel drie worden van de trilogie. Ik kijk er nu al naar uit.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019