Doorgaan naar hoofdcontent

Verhalenverteller

Even een boeken(lees)tip tussendoor:
Je hebt van die boeken, waarin je wilt blíjven lezen, Je wilt niet dat het verhaal eindigt. Zo'n boek, daarin ben ik bezig, en ik nader de 400e pagina.... , bijna boek uit, dus. 400 pagina's gingen langs mij heen zonder dat ik er erg in had. Zo goed geschreven!
"De zoon van de verhalenverteller" het verhaal van een vader en een zoon, het verhaal van een zoektocht, het verhaal van een vluchteling, het verhaal van Libanon.
Ook de auteur Pierre Jarawan is een echte verhalenverteller, hij doet me denken aan  Gabriel García Marquez' "Honderd jaar eenzaamheid".
De bibliotheek komt ook nog even voorbij: 


(De pagina gaat verder met) ".......tijd herkend en was begonnen alle boeken te digitaliseren.....".
Beeld van de hedendaagse bibliotheek- en informatiewereld, mijn werkveld.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019