Doorgaan naar hoofdcontent

Roze gespot

Bijna is het zover, de Luchtmachtdagen Leeuwarden. Morgen en overmorgen zal het rondom de basis superdruk zijn. Vandaag al een lawaaierig fietsrondje gemaakt en zowaar is het mij gelukt met mijn simpel telefooncameraatje een paar vliegtuigen te spotten. Als je goed kijkt dan zie je wat...




't Is mooi geweest voor vandaag. De parkeerplaatsen staan klaar, en het gras wordt nog even gemaaid. Morgen en zaterdag ruim baan voor vliegtuigspotters.





Verder gefietst, en genoten van de prachtige bermen. Die zijn zo mooi!


En tot mijn verrassing zag ik ook een paar roze kuilbalen. Bedankt boer, voor het meedoen aan deze actie! Een prachtige manier om te attenderen op het werk van Pink Ribbon, de organisatie die zich inzet voor wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019