Doorgaan naar hoofdcontent

Mindfulness met een open mind

Onderzoek alles, probeer alles, en behoud het goede!

Vanmiddag ben ik met een nieuwsgierige geest naar een (korte) workshop "Mindfullness" geweest. Één ding is zeker: meditatie, yoga en mindfulness zijn niks voor mij.

Wil ik mijn hoofd leeg maken?

Dan ga ik lekker een eind fietsen, liefst met hardewind tegen, of lekker zwemmen, wandelen.... praten met mijn papegaai.

Dan ben ik alles kwijt, de sores van de dag! En laad ik me op voor de dag die komen gaat!

En dan, onze rozen bloeien al! Ik word er vrolijk van!


Foto: Huizenga, cop.2014

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019