Doorgaan naar hoofdcontent

Eerst tegenwind - en dan voor de wind



Vanmiddag weer een eindje gefietst. Ik kwam op een kleine vijftig kilometer. Het eerste stuk richting Zweins was flink aanpoten: wind tegen. En het waaide hard!
De verrassingen van de middag waren:
  • met een pontje kun je over het Van harinxmakanaal, bij Zweins.
  • en er is een heel smal fietspaadje tussen Boksum en Deinum/Blessum.
  •  het smalle paadje
  •  en een bruggetje


     het pontje
     de mannen van het pontje
     Van Harinxmakanaal

     Húns

    Ik ben nog een beetje rozig van het fietsen, en ben benieuwd of Oranje mij vanavond wakker houdt, of dat ik bij de tv in slaap val......
bron foto's: Huizenga, cop.2012

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019