Doorgaan naar hoofdcontent

What's in a name?

Grappig om een 'beroemde' naamgenoot te hebben. Althans een 'bijna-naamgenoot'.
Een paar maanden geleden werd mij via Twitter al eens gevraagd, of ik niet eens haast zou kunnen maken met de verbreding/verbetering van de Afsluitdijk.
Een paar weken geleden werd ik via Twitter hartelijk bedankt voor mijn aandeel als voorzitter van een of andere commissie.
Gisteravond heb ik 'live' getweet naar aanleiding van een radioprogramma op Radio1. Mijn tweet werd, naast die van een paar andere twitteraars, geciteerd in het radioprogramma. De mijne ging vergezeld van de opmerking van de radiopresentator als "een tweet van de oudminister".
Ik moet er hartelijk om lachen.
Maar het is natuurlijk wel slordig, dat mensen niet goed lezen wat er staat.
Ergo: ik ben een "Huizenga" en geen "Huizinga"

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019