Doorgaan naar hoofdcontent

't Hat west it is.....

'T HAT WEST, IT IS

't Hat west, it is; it stiet beskreaun
En heart ta wrâlds bestean,
't Is by it grutte barren komd
En kin net mear fergean.

Wy drage it mei yn ùs ûnthâld
In libben barrens stik,
Mar fêster wierheid hat it wûn
Yn ivichheids beskik.

O freonen dy't myn jonkheit hie,
O mienskip my sa nei!
Fergûn, ferstoarn? Mar heger geast
Hat it yn ljochte dei.


- Obe Postma -

Ut : Samle fersen




in memoriam ús mem



Mij werd gevraagd of ik een bijdrage wilde leveren aan een herdenkingsdienst op zondag 25 september. Op de bijeenkomst in Nij Statelân in Menaam werden de het afgelopen jaar overleden bewoners herdacht. Mijn moeder was één van hen.

Ik heb bovenstaand gedicht uitgezocht en voorgelezen. De dichter, Obe Postma, memoreert in het gedicht de vergankelijkheid van het leven, het korte tijdsbestek dat ieder op de aarde rondwandelt, en de toekomst, een toekomst van licht.

in memoriam Rinske Huizenga-Nauta

1922-2010

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..