Doorgaan naar hoofdcontent

Twee jaar later Yammer #yam yam yam.....

In 2009 heb ik Yammer uitgeprobeerd. Omdat niet veel NHL'ers meededen, ging de lol er vrij snel af. Toen ben ik gestopt (samen met enkele mediatheekcollega's) met Yammer en bleef (enkel) nog twitteren.
Nu toch maar weer geprobeerd. Ik zag n.l. (toevallig) dat binnen het bedrijf weer collega's gaan yammeren.
Dus, Yammer, ik ben er weer! Met hernieuwde energie.
Inmiddels is het mogelijk om je tweets door te sturen naar Yammer. Dat is handig.
Als ik het hashtagwoord #yam in een tweet zet, dan gaat de tweet automatisch in mijn Yammer-line staan.Yammer is gegroeid.
Ik ben benieuwd of Yammer aanslaat, en of er meer collega's meedoen met yammeren...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019