Doorgaan naar hoofdcontent

Einde jaar, einde Delicious?

Het is me het jaartje wel. Ik heb het een en ander beleefd. Zowel op het werk, op het net, ... als privë.....
En nu, einde jaar, gaat ook nog eens mijn favoriete Delicious van de kaart.
Yahoo gaat stoppen met een aantal diensten, waaronder Delicious.Yahoo is al een tijdje bezig met het opnieuw vaststellen van hun doelstellingen, het reorganiseren en het aanpassen van hun website. Nu is er een nieuw hoofdstuk uitgelekt van de grote wijzigings plannen van Yahoo, ze trekken de stekker uit Delicious, de populaire sociale favorieten manager. Daarnaast zullen er nog vijf diensten gaan verdwijnen, en eerder trok Yahoo al de stekker uit Geocities.



Ondertussen werd ik geattendeerd op Diigo. Ik ga eens kijken of dat wat is........


Misschien zijn er nog andere alternatieven. Ik laat me graag informeren.......

Bron: Techzine


Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..