Doorgaan naar hoofdcontent

Buma Stemra & de bloggers

Buma Stemra Laat de Bloggers met Rust
Onderteken de petitie!

Wat houdt de actie in?
Buma/Stemra wil opeens centjes van bloggers die de muziekwereld een grote dienst bewijzen door muziekvideo's te verspreiden. Zodra iemand een embedded muziekvideo van bijvoorbeeld Youtube op z'n blog wil zetten is het dokken geblazen. Daarom zeg ik: Neerlandsch Bloggers verenigt u, teken deze petitie opdat wij gewoon lekker verder kunnen gaan met het pluggen van goeie muziek zonder daarvoor financieel bestraft te worden.

P.s. Ik heb getekend!

Bron: actiepagina --> http://www.petitiononline.com/bumablog/petition.html

Reacties

Ha!
ik dacht dat blogspot aleen gekoppeld was aan http://, zonder www. Maar ik heb het fout. Laat je het dan doorsturen naar je eigen site? Ik ben namelijk nog een beetje aan het uitvogelen hoe ik dat wil gaan doen.
Jellie

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019