Doorgaan naar hoofdcontent

En soms gaat het mis


Waar is mijn Netvibes? Ik ben erg gehecht geraakt aan mijn RSS-pagina's via http://www.netvibes.com/, maar vandaag moet ik zonder doen...
De pagina blijft blanco. Al sinds vanochtend vroeg. Netvibes is dus uit de lucht!
Via Twitter kwam ik erachter dat er meer mensen met dit probleem zitten.
Handig al die (gratis) tools, maar ze moeten wel in de lucht blijven!
Vandaag is de nieuwe website van de NHL Hogeschool gelanceerd. Vervelend, dat ik 'onze' mediatheeksite niet meer kan vinden (www.nhl.nl/mediatheek). Ik hoop dat dat morgen is opgelost!
p.s. net deze posting af, en voilá: daar is ie weer: 'mijn Netvibes'!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019