Doorgaan naar hoofdcontent

Tel je zegeningen!

  • mijn zoon gaat op een school waar het voor jongens verboden is om de broek laag te dragen. Dat scheelt een hoop discussie thuis;
  • vier T-shirtjes gekocht voor 8 euro;
  • naar de kapper geweest, alle bladen gelezen, ik ben weer helemaal 'bij', en ik voel me een ander mens;
  • vanochtend boodschappen gedaan bij de C1000, natte auto in de parkeergarage gezet. Toen ik terugkwam bij de auto, was ondertussen een meneer met een stof- en onkruidblazer langsgeweest om de vloer te reinigen. Mooi mijn auto onder het stof. Regen + stof = vastgeplakte smurrie. Geluk?
  • vanavond lekker verjaardag vieren bij Pompeï. Volgens ANWB-kampioen offreren ze daar slechte pizza's. Ik denk daar anders over;
  • dagje vrij vandaag, heerlijk! Én mooi weer (vanmorgen eerst dus niét!!)!
  • vandaag twee keer de kans gehad om een kilometer te zwemmen - gedaan dus!
  • hartje zomer winterspel Monopoly gespeeld - geluk was wederom met mij, ik voel me een echte kapitaliste nu;
  • 'foar de wyn is elts in hurdfytser' maar ik moest ook weer terug!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019