Doorgaan naar hoofdcontent

Twitpic & Twitter

Ik ben een echte hobbyist, en leer maar langzaam...

Ik ben er nu (eindelijk) achtergekomen hoe ik foto’s kan uploaden van Twitpic naar Twitter. Ik ben niet zo van de foto’s, dus daarmee was ik wat achtergebleven…. Je kan ook niet alles in één keer, toch?

Dus ben ik gaan inloggen op Twitpic (dat kan met eenzelfde inlogaccount als bij Twitter), en heb deze foto geuploaded: De "KWS" in Leeuwarden.

Na effe oefenen is dit gelukt.... Hèhè.... . Héél binnenkort neemt mijn zoon afscheid van deze school…. Op het schoolplein zal hij vast nog wel eens even spelen…..

Zie verder: mijn Twitter

Reacties

Joelle zei…
Je doet jezelf tekort. Je leert wat je wil leren op volgorde van je interesse. Ook als het je minder pakt, probeer je het uit. Applaus voor jou!

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019