Doorgaan naar hoofdcontent

Ik leef nog hoor..!

Ik leef nog hoor! Ik schrijf wat minder blogberichten de laatste tijd. Waar ligt dat aan? Nu zit ik in het zonnetje, en tja, 'n beetje inspiratie is er.

Wat was er aan de hand?
Misschien had ik een writers'block?
Lag het aan mijn fysieke malaise van de laatste maanden. Heftige operatie gehad, moeizaam herstel. Dan een opspelend gebit, wortelkanaalbehandelingen. Momenteel loop ik nog bij de tandarts... :(
Daar heb ik voorlopig nog de handen vol aan (beter gezegd: de mond vol aan)!

Ondertussen ben ik wel bezig hoor, vooral microblogging, van alles aan het uitproberen op mijn smartphone.
Maar: ik heb wel ervaren: ook al ben je nóg zo ziek, dan is er gelukkig internet. Je bent nooit hélémaal van de wereld! Althans, ik was het niet.
Ik leefde door...! Here I am again!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Sifan Hassan - een klasse apart

Respect!

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..